همكاري در فروش شاپ يار

بازاريابي و كسب درآمد از اينترنت ، كسب درآمد در خانه ، معرفي بهترين سايت هاي همكاري در فروش ، سايت هاي كليكي ايراني ، سايت هاي درآمدزاي داخلي و خارجي ، سايتهاي كليكي معتبر خارجي ، معرفي بانك هاي الكترونيكي ، سايتهاي سرمايه گذاري ، ما بهترينها را به شما معرفي مينماييم

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 399
بازدید کل : 63790
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1













معرفي و همكاري در فروش شاپ يار

سيستم بازاريابي و همكاري در فروش

شاپ يار

 

سیستم همکاری در فروش شاپ یار چیست؟

در سیستم همکاری در فروش شاپ یار ، امکاناتی فراهم شده است تا هر فردی بتواند در فضای مجازی اینترنت با اقدام بازاریابی و فروشکالاهای موجود در سیستم ، از درآمد مناسبی برخوردار شود.
در این سیستم کلیه امکانات لازم برای کار فروش اینترنتی و بازاریابی اینترنتی اعم از فروشگاه ساز،انواع بنرها و عکس ها و تبلیغات لازم برای شما آماده شده است و شما می توانید پس از عضویت و دریافت کد بازاریابی با ورود به بخش کاربری از بخش های مربوطه کد مورد نظر خود را برای بنر لینک ها ی خرید کالا دریافت و در وبسایت یا وبلاگ خود قرار دهید و کار بازاریابی و تبیلغ را با اطمینان کامل از دریافت حق بازاریابی خود شروع کنید.

پورسانت محصولات سیستم همکاری در فروش شاپ یار

 پورسانت محصولات سیستم همکاری در فروش شاپ یار از 10% تا سقف 50% از مبلغ کل محصول می باشد. این مبلغ با توجه به هزینه ی خرید محصولات به صورت عمده و ... تعیین می شود و به دلیل وجود محصولات متنوع و اختصاصی در سیستم همکاری در فروش شاپ یار امکان کسب در آمد بسیار بالا را به نسبت سایر سیستم های همکاری در فروش برای همکاران خود محیا می سازد.

کسب درآمد بیشتر با سیستم معرفی همکاران جدید

شما با استفاده از بخش معرفی همکار جدید سیستم همکاری در فروش شاپ یار قادر خواهید بود تا 20 % پورسانت محصول فروخته شده توسط همکار خود را دریافت کنید و در این روش هیچ هزینه ای از کاربر زیر مجموعه شما کسر نخواهد شد. این یک فرصت استثنایی است که فقط در سیست همکاری در فروش شاپ یار برای شما فراهم شده است.

چرا همکاری با شاپ یار ؟

شاپ یار تنها فروشگاه اینترنتی فارسی زبان است که تبلیغات بین المللی در رسانه به همکاران ما کمک میکند به راحتی درآمد قابل توجه کسب نمایند.

 

نويسنده: رضا تاريخ: چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:همكاري در فروش شاپ يار, كسب درآمد از شاپ يار , كسب و كار اينترنتي با شاپ يار, همكاري در فروش فروشگاه شاپ يار, كسب درآمد خانگي با شاپ يار, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب
همكاري در فروش

يكي از بهترينهاي همكاري در فروش

ايران ماركت سنتر

معرفی سیستم:

سیستم "ایران مارکت سنتر" به عنوان امن ترین و مناسب ترین سیستم خدمات خرید و فروش اینترنتی در ایران، بستر مناسبی برای گسترش تجارت الکترونیک و فرهنگ خرید و فروش اینترنتی در فروشگاه های الکترونیکی است. سیستم "ایران مارکت سنتر" پلی است مطمئن، میان فروشگاه های اینترنتی و خریداران در سراسر ایران. سیستم "ایران مارکت سنتر" توسط کادر بسیار مجرب و آشنا به سیستم شبکه پستی کشور و مدیران بزرگترین سایتهای تجارت الکترونیک در ایران و ارائه کنندگان سرویس های اینترنتی ، پشتیبانی و حمایت میشود.

امکانات سیستم "ایران مارکت سنتر" برای فروشگاه های اینترنتی:

سیستم "ایران مارکت سنتر" امکانات بسیار مناسبی برای افزایش فروش و در نتیجه افزایش درآمد فروشگاه های اینترنتی در اختیار آنها قرار می دهد تا بتوانند با خیالی آسوده، فروش اینترنتی خود را آغاز نمایند. هم اکنون با عضویت و عقد قرارداد با "ایران مارکت سنتر" شما نیز می توانید با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی به کسب درآمد اینترنتی بپردازید. "ایران مارکت سنتر" دریافت مبالغ فاکتورهای فروش از خریداران و پرداخت آن به فروشندگان را تضمین مینماید و در حداقل زمان ممکن با فروشندگان تسویه حساب کامل مینماید. "ایران مارکت سنتر" هیچ هزینه اضافی غیر از موارد مندرج در قرارداد، از فروشندگان کسر نمیکند. سیستم "ایران مارکت سنتر" مشکلات و نارسایی های سیستمهای مشابه را ندارد و خدمات مناسبی را به فروشگاهها ارائه مینماید.

شما میتوانید با تبلیغ يا معرفى كردن محصولات این سایت در سود فروش بیش از 3000 فروشگاه عضو سیستم ایران مارکت سنتر سهیم شوید.
در این سایت محصولات متنوعی با پورسانت هایی تا 50 درصد از قیمت کل کالا تعریف شده است که اگر خریدار از طریق تبیلغات شما یکی از این محصولات را خریداری نماید، پورسانت مربوطه به حساب شما منظور می شود. پورسانت برخی از محصولات به حدی بالا است که تقریبا بیش از 90 درصد از سود فروش، برای تبلیغ کننده منظور شده است.
تعیین پورسانت بالا به دلیل رقابتی است که بین فروشندگان در این سیستم وجود دارد. بنابراین در این سیستم، بیشترین سود نصیب تبلیغ کنندگان می شود
.

این تبلیغات میتواند به روشهای زیر صورت پذیرد:
1- ایجاد یک فروشگاه مجازی در سایت خودتان که فقط با قرار دادن یک کد ساده میتوانید این فروشگاه مجازی را ایجاد نمایید.
2- قرار دادن بنرهای گرافیکی در سایزهای مختلف
3- قرار دادن لینک باکس در سایت خود
4- قرار دادن لینکهای متنی برای تعدادی محصول به دلخواه شما
5- ارسال ایمیل تبلیغاتی
6- سایر روشهای مجاز به شرط رعایت قوانین سیستم و رعایت مسایل شرعی

 

نويسنده: رضا تاريخ: یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:همكاري در فروش ايران ماركت سنتر, كسب درآمد از ايران ماركت سنتر, كسب و كار اينترنتي با ايران ماركت, بهترين همكاري در فروش, كسب درآمد خانگي, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب
كسب درآمد از نيك ساز



كسب درآمد و همكاري در فروش
با
نيك ساز


آیا به کسب درآمد واقعی در اینترنت فکر می کنید؟

آیا به بهترین راه افزایش درآمد خود فکر می کنید؟

همین حالا فرم استخدام را پر کنید و فعالیت خود را شروع کنید.

 

1- کسب درآمد مستقیم

شما با معرفی و فروش نیک ساز به دیگران به ازای فروش هر نیک ساز 30% یعنی 7500 تومان دریافت می کنید. توجه داشته باشید که شما تنها خریدار را معرفی می کنید و هیچ فعالیت دیگری انجام نمی دهید.

 

مثال معمولی: اگر شما روزی 2 نیک ساز بفروشید:

درآمد روزانه شما: 2x7500 = 15.000 T

درآمد ماهیانه شما: 2x7500x30 = 450.000 T

 

مثال فعال: اگر شما روزی 5 نیک ساز بفروشید:

درآمد روزانه شما: 5x7500 = 37.500 T

درآمد ماهیانه شما: 5x7500x30 = 1.125.000 T

 

2- کسب درآمد غیر مستقیم

شما با معرفی دوستان خود به استخدام در نیک ساز به ازای فروش هر نیک ساز توسط دوست خود 10% یعتی 2500 تومان دریافت می کنید. توجه داشته باشید که شما تنها دوستان خود را معرفی می کنید و هیچ فعالیت دیگری انجام نمی دهید.

 

مثال معمولی: اگر شما 2 نفر را معرفی کنید و آنها روزی 2 نیک ساز بفروشند:

درآمد روزانه شما: 2x2x2500 = 10.000 T

درآمد ماهیانه شما: 2x2x2500x30 = 300.000 T

 

مثال فعال: اگر شما 5 نفر را معرفی کنید و آنها روزی 5 نیک ساز بفروشند:

درآمد روزانه شما: 5x5x2500 = 62.500 T

درآمد ماهیانه شما: 5x5x2500x30 = 1.875.000 T

 

توجه: شما می توانید از هر دو نوع درآمد کسب کنید.

اگر به درآمدی مطمئن و واریز هفتگی فکر می کنید همین حالا به جمع کارمندان نیک ساز بپیونید.

 

آیا به درآمد بیشتر فکر می کنید؟

قابل توجه کارمندان:

در صورتی فعالیت خود را افزایش دهید از پاداش خوبی برخوردار خواهید شد:

 

سفارشات مستقیم:

در صورتی که سفارشات مستقیم شما در طول یک ماه (مثلا فروردین) از مرز 30 عدد بگذرد بجای 30% از هر سفارش مستقیم از 50% پورسانت از هر سفارش مستقیم ماه (فروردین) برخوردار خواهید شد.

 

سفارشات غیر مستقیم:

در صورتی که سفارشات غیر مستقیم شما در طول یک ماه (مثلا فروردین) از مرز 100 عدد بگذرد بجای 10% از هر سفارش غیر مستقیم از 20% پورسانت از هر سفارش غیر مستقیم ماه (فروردین) برخوردار خواهید شد.

 

نويسنده: رضا تاريخ: شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:نيك ساز, كسب درآمد از نيك ساز, همكاري در فروش با نيك ساز, كسب درآمد در خانه, كسب درآمد اينترنتي, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب


تبلیغات پیامکی
ارائه خدمات وبلاگ,سایت,فروشگاه و ... بصورت رایگان

ارائه خدمات وبلاگ,سایت,فروشگاه و ... بصورت رایگان

نیک ساز - مجموعه ایجاد و مدیریت وبسایت

نیک ساز - کسب درامد مطمئن

نیک ساز - کسب درامد مطمئن

© All Rights Reserved to poul.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

ابزار هدایت به بالای صفحه


نیک ساز - کسب درامد مطمئن

Get a Free iPhone 4 from Xpango - click here
نیک ساز - مجموعه ایجاد و مدیریت وبسایت

تبلیغات پیامکی